Monday, February 10, 2014

Service Auto Servicii oferite Mecanica auto in Constanta metal containers Tinichigerie Vopsitorie Au


Service Auto Servicii oferite Mecanica auto in Constanta metal containers Tinichigerie Vopsitorie Auto Constanta Diagnoza Geometrie roti Inspectie Tehnica Periodica Reparatii Aer Conditionat Preturi Service Auto Constanta Preturi Manopera metal containers Service Blog Contact Locatie
Recipientul de stocare GPL pentru autovehicule este cea mai mare a acestui set si trebuie instalat in partea din spate a autovehiculului cu ajutorul unor elemente de sustinere metal containers sau in spatiul pentru roata de rezerva. Forma traditionala a recipientelor de stocare auto este cea cilindrica cu capete covexe: piata ofera recipiente de stocare auto de diferite dimensiuni pentru fiecare tip de autovehicul, functie de cerintele beneficiarilor, cel mai bun compromis intre autonomie si marime. O solutie inovativa indubitabila este folosirea recipientului de stocare GPL auto toroidal (in forma de inel) special proiectat pentru a fi plasat in spatiul rotii de rezerva.
Acest tip de recipient de stocare este de asemenea disponibil la diferite dimensiuni si capacitatea acestuia ofera o autonomie mai mult decit suficienta, metal containers chiar daca este mai mic decit cel cilindric. Instalarea unui recipient de stocare toroidal este foarte avantajoasa atunci cind se doreste folosirea intregii capacitati a portbagajului metal containers in special pentru autoutilitare unde este portbagajul este foarte folositor. In orice caz recipientul de stocare trebuie foarte bine fixat de corpul autovehiculului prin folosirea unor elemente de fixare potrivite. Toate recipientele de stocare GPL pentru autovehicule vor fi supuse unei presiuni de 45 bar inainte de a fi vindute. La fiecare lot de 100 de recipiente de stocare GPL pentru autovehicule un recipient va fi supus unui test de explozie. Daca acesta nu trece testul, intregul lot va fi dat deoparte. Aceste teste vor fi efectuate de catre Autoritatile Traficului Rutier si strictetea lor este binevenita, in special atunci cind cuiva ii trece prin cap ca de fapt presiunea metal containers normala a GPL este de numai citiva bar.
Cu alte cuvinte putem spune ca recipientul de stocare este componenta supradimensionata a intregului vehicul, din punct de vedere metal containers al sigurantei. Grosimea foii este de 3-4 mm grosime, aceasta fiind facuta din otel care a fost tratat termic in prealabil pentru a permite cea mai mare elongatie astfel incit sa poata fi evitate metal containers eventualele explozii chiar daca acesta se indoaie in urma unei ciocniri. In caz de ciocnire rezervorul isi va mentine forma originala, acesta facindu-si loc printre foile de metal ale corpului autovehiculului, metal containers acestea fiind subtiri si deformabile. De aceea ideile preconcepute cum ca recipientul de stocare GPL pentru autoturisme ar fi periculos, ar trebui lasate deoparte. metal containers Sloganul care spune ca recipientul este o a doua bara de protectie si nu o bomba la bord ar fi mult mai potrivit. O atentie mai mare trebuie sa i se acorde faptului ca recipientul sa nu fie umplut cu GPL mai mult de 100%. Cind recipientul de stocare contine GPL in faza gazoasa metal containers (chiar metal containers si in cantitate mica), presiunea interna este egala cu presiunea vaporilor de amestec GPL. Aceasta depinde numai de compozitia GPL (mai mult propan sau mai mult butan) si de temperatura. Oricum valoarea presiunii este mica in comparatie cu rezistenta recipientului de stocare GPL. Din contra, presiunea poate ajunge la valori foarte inalte in cazul in care recipientul de stocare este complet umplut cu lichid. De fapt GPL in faza lichida metal containers are un coeficient cubic de expansiune foarte ridicat ( aproximativ metal containers 0,002 0,0025 oC 1) care este mai mult sau mai putin de 2.000 de ori cea a otelului, si ca majoritatea lichidelor nu este comprimabil. Este clar ca, odata cu cresterea metal containers temperaturii, GPL in faza lichida isi mareste volumul ceea ce poate crea presiune daca este inchis intr-un anumit spatiu. In acest caz, presiunea nu mai depinde de faza lichida a GPL ci de rezistenta recipientului de stocare. Pentru a se evita aceasta situatie, legea prevede ca recipientul sa nu fie umplut cu GPL in faza lichida mai mult de 80% din totalul volumului acestuia. Multivalva (urmatorul articol) ofera in acest sens un plutitor si un sistem de inchidere. Este important sa scoatem in evidenta faptul ca alte sisteme inovatoare sunt studiate pentru a asigura protectie impotriva excesului de umplere. Limita de umplere de 80% este un punct de siguranta foarte bun. De fapt este necesar sa se incalzeasca GPL continut in recipient metal containers pina la o temperatura de 80o C peste cea a ambientului pentru ca GPL sa se dilate metal containers si sa ocupe intreg volumul. Un astfel de nivel termic se poate obtine metal containers NUMAI in caz de incendiu, dar NICIODATA in conditii de uz normal. In sfirsit, va trebui sa luam in consideratie ca, atunci cind recipientul este umplut complet, asta nu inseamna ca este gata sa explodeze. De fapt, foaia de otel din care este facut rezervorul are o mare capacitate de intindere metal containers inainte de a ajunge la punctul de rupere.
Leave a reply Cancel reply


No comments:

Post a Comment